Rekrutteringsdag for skolestartere!

Onsdag 4.mai kl. 17.00-18.00 inviterer vi til rekrutteringsdag for skolestartere sammen med Lillehammer FK.

Dette er for alle gutter og jenter i hele Lillehammer som blir 6 år i år. Vi vil legge opp til ei morsom økt med fotball og lek som ledes av blant annet jenter fra ungdomslagene i klubben. For foreldrene blir det litt informasjon om klubbens fotballtilbud til de minste og hvordan lagene vil organiseres osv.

Ingen krav til utstyr, bare å møte opp!

Onsdag 4.mai kl. 17.00-18.00
Stampesletta nordre bane, kunstgressbanen nærmest Håkons Hall

Som oppfølging til rekrutteringsdagen vil guttene og jentene deles opp til de påfølgende treningene som hovedsakelig vil være onsdager kl17-18 på samme bane. Er det nok spillere vil det også deles opp i lag tilhørende Nordre Ål skole og Hammartun skole med tiden. Mer info om dette kommer på rekrutteringsdagen.