Ny dato for sesongavslutningen!

A-laget skal spille siste kamp om opprykk på Marikollen kunstgress 14.november. Vi har derfor valgt å flytte sesongavslutningen til mandag 15.november for å få med alle lagene i klubben. Derfor kommer det nå ny invitasjon med endret dato. Klokkeslett er kl 18 -20 og sted er det samme.
Dette blir en anledning for oss til å feire at vi fikk gjennomført en tilnærmet normal sesong for alle lag, veldig mye bra aktivitet i barne- og ungdomsfotballen og ikke minst at A-laget ble kretsmestere! (Tiden vil vise om vi kan legge til opprykk på den lista også? 😉 ) Vi er klar over at det potensielt vil krasje med andre aktiviteter for flere, men vi håper likevel de fleste fortsatt har mulighet og lyst til å delta.

Pga ny dato endres påmeldingsfristen endres derfor til 11.november – påmelding via lagleder på mail til meg.
Ny invitasjon sendes ut til alle medlemmene. (vedlegg nederst i saken)

I forbindelse med sesongavslutningen, vil vi også informere om Erik Rolstads minnepokal. Før årsmøtet i 2020 bestemte daværende styret Erik Rolstads minnepokal skal deles ut på sesongavslutningen og ikke deles ut på årsmøtet som tidligere. Med felles sesongavslutning nå i november ønsker styret forsalg på aktuelle kandidater til minnepokalen. Det er ønskelig at eventuelle forslag sendes inn via skjemaet med navn og en begrunnelse inkl nåværende og tidligere roller/verv innen fredag 12.november. Endelig vurdering vil bli gjort av styret.

Informasjon om og kriterier for Erik Rolstads minnepokal finner dere her – Erik Rolstads minnepokal

Nominering – https://forms.gle/QSRe69EigSnPTK758