KM-finale neste!

A-lagsjentene noterer seg med avdelingsseier og er klare for KM-finale!

Med seier i siste seriekamp kunne A-laget sikre seg seieren i avdeling 01 i 3. divisjon. Kort tid før kampen måtte dessverre Lunner/Harestua trekke seg, da de ikke klarte å stille lag, og det ble et alternativt opplegg med åpen trening sammen med barnefotballen og internkamp mot Rekurtt-laget i stede. Med walkover og 3 poeng kunne A-lagsjentene og støtteapparatet innkassere avdelingsseieren og kan nå rette blikket mot KM-finale 31.oktober på Gjøvik. Jentene skal spille mot Brumunddal, som vant avdeling 02. Vinneren av kampen blir kretsmester 2021 i 3.divisjon i NFF Indre Østland. I potten ligger ikke bare kretsmester-tittelen, men også en plass i kvalifiseringen for opprykk til 2.divisjon!

Hvis vi er så heldige og får et A-lag som kan kjempe om opprykk til 2.divisjon blir det 3 tøffe kamper i november. Da skal det spilles mot kretsmesterne i 3. divisjon i NFF Akershus, NFF Østfold og NFF Oslo. 3 av 4 lag rykker opp.

Vi gratulerer A-laget med avdelingsseier og gleder oss til finale 31.oktober!
Lykke til! Vi heier på dere!

Les GDs sak her

Les om åpen trening med A-laget og barnefotballen her

Alaget - GD/Tore Steffens
Bilde: GD/ Tore Steffens