Ekstraordinært årsmøte 4. januar for fusjonert klubb

Det kalles med dette inn til ekstraordinært årsmøte i Lillehammer Fotballklubb. Det finner sted torsdag 4. januar med avspark kl. 18.00

Torsdag 4. januar avholdes ekstraordinært årsmøte i Lillehammer Fotballklubb. Sted er som vanlig det store møterommet i Curlinghallen, vest for Eidsiva Arena. Inngang er fra sørsiden av Curlinghallen.

På det ekstraordinære årsmøtet skal ny det vedtas ny logo og lov for klubben. I tillegg skal det gjennomføres valg. Da dette er et ekstraordinært årsmøte, minner vi for ordens skyld om at det kun er de saker som er på saklisten som behandles.

All relevant informasjon finnes i vedleggene under:

Sakliste til Ekstraordinært Årsmøte – 04.01.2024

Forretningsorden 04.01.2024

Kjøreplan – Ekstraordinært årsmøte 04.01.2024

LIllehammer_Logo_Modernisering_5

Utdyping ny logo

Lov for Lillehammer FK per 2024 ref lovnorm 01.01.2022

Innstilling fra Valgkomitéen vil komme. Det er god tilgang på kandidater som ønsker å bidra i styret til den fusjonerte klubben. Valgkomitéen trenger imidlertid noe tid på å legge den endelige «kabalen». Dette skyldes hensynet til kjønnsbalanse, såvel som kompetanse/fagfelt til dem som skal bekle de ulike rollene i det nye styret. Denne saken oppdateres så snart innstillingen er klar.

Vi ønsker medlemmene velkommen. Avspark er kl. 18.00. For å være stemmeberettiget måtte økonomiske forpliktelser i klubben være gjort opp før 4. desember 2023.

Lillehammer Kvinnefotballklubb