Fusjon komplett – én klubb i 2024

Årsskiftet markerte fusjonen av Lillehammer Kvinnefotballklubb og Lillehammer Fotballklubb.

1. januar 2024 ble Lillehammer Fotballklubb og Lillehammer Kvinnefotballklubb offisielt slått sammen til én felles fotballklubb. Etter over 35 års separasjon har klubbene nå omsider funnet tilbake til hverandre igjen – størst av alt er tross alt kjærligheten!

Klubben ønsker å takke alle spillere, trenere, lagledere, støtteapparat, foreldre, dommere og andre ressurspersoner som har stått på gjennom tykt og tynt for LKFK helt siden klubbens opprinnelse i 1987. Uten dere hadde det aldri vært noe LKFK, og klubben er evig takknemlig for innsatsen lagt ned i en årrekke.

Nå vender vi blikket fremover mot fusjonert klubb i 2024, og er positive og spente på hva fremtiden har å bringe!

LKFKs styre i 2023. Bilde fra det siste styremøtet i klubben i desember 2023.

LKFKs nettside samt sosiale medier vil ikke bli benyttet i tiden fremover, men vil ligge ut for offentligheten i noe tid til.

Her finner du fusjonert klubbs nettside/sosiale medier:

Kontaktinformasjon til administrasjonen i fusjonert klubb:

• Jostein Wahl (Daglig leder): dagligleder@lillehammerfk.no
  • Henrik Wangberg (Utviklingssjef): hwangberg@lillehammerfk.no