God stemning på Fotballgallaen 2023!

LKFKs prisvinnere på Fotballgallaen 2023.
F.v.: Mari Flø, Ella Johanne Kester Moe, Sofie Retterholt, Tonje Storhaugen Mathisen, Helle Wessel Finstad, Ingrid Rånnerud, Amalie Fakstad.

En verdig avslutning på fotballsesongen 2023 i Håkons hall.

Fredag 1. desember samlet spillere, trenere og øvrig støtteapparat rundt LKFKs ungdoms- og seniorlag seg i Håkons hall for å markere avslutningen på fotballsesongen 2023. For første gang samlet ungdomsavdelingene i LFK og LKFK seg for en felles avslutning på sesongen. Fom. 01.01.2024 vil vi være én felles klubb, og Fotballgallaen ble et felles kick-off for spillerne som nå skal spille i fusjonert klubb fra nyåret.

Kvelden besto av innslag fra begge klubbers styreledere, god mat fra PaaBordet, prisutdeling og ellers generell god stemning. LKFK delte ut totalt syv priser i løpet av kvelden, der vinnerne ble som følger:

• Årets FairPlay-spiller J13: Mari Flø
  • Årets FairPlay-spiller J14: Sofie Retterholt
  • Årets FairPlay-spiller J17: Helle Wessel Finstad
  • Årets FairPlay-spiller senior: Amalie Fakstad
  • Årets spiller LKFK senior: Ingrid Rånnerud
  • Årets utviklingsspiller: Ella Johanne Kester Moe
  • Erik Rolstads minnepokal: Tonje Storhaugen Mathisen

Klubben gratulerer prisvinnerne og takker for et solid oppmøte fra LKFKs fantastiske spillere, trenere, støtteapparat og styre!

Lillehammer Kvinnefotballklubb