Alver med på laget!

Vi gleder oss over å kunne fortelle at en ny sponsor er med på laget for å jobbe for et godt fotballtilbud for alle jenter i Lillehammer. Alver Advokatfirma signerte en 3-års avtale med Lillehammer KFK tidligere i vår.  Alver sin logo vil du kunne finne på høyre arm på hele klubbens drakter fra denne sesongen.

Alver Advokatfirma finner du på Gjøvik og Lillehammer. Vi har også møtelokaler i Moelv. Vår visjon er å være en medspiller for kundene våre og yte dem faglig solide tjenester, basert på bransjekunnskap og inngående forretningsforståelse.

En advokat er en du må ha tillit til, en som skal forstå din situasjon og tale din sak, og som kjenner lovverket på sine fagområder. Dessuten kjenner vi våre omgivelser og bransjer. Hos Alver Advokatfirma møter du mennesker som kan gi deg den bistanden du trenger ut fra din situasjon og dine problemstillinger.

Du kan lese mer om vår nye sponsor på deres hjemmeside

Vi ønsker Alver Advokatfirma velkommen til Lillehammer KFK! Vi ser frem til å samarbeide med dere i årene fremover.