6-åringenes dag på Stampa!

Onsdag ettermiddag var skolestarterne, 2016-kullet, samlet på Stampa til felles fotballøkt med lek og spill.

LKFK og LFK inviterte sammen til rekrutteringsdag og omkring 30 ivrige barn møtte opp, hvorav 10 jenter. De gikk inn i øvelsene med stor iver, godt instruert av flinke spillere fra ungdomsavdelingene til begge klubber. Vi takker Andrea, Hannah, Helle, Mari og gutta som velvillig stilte opp rundt arrangementet!

Foreldrene fikk litt informasjon fra klubbene og en kopp varm kaffe i hånda mens barna var i aktivitet. Det har allerede kommet påmeldinger fra jentene, men om du ikke har gjort det enda eller ikke var tilstede i går kan nye spillere meldes inn via “Bli medlem”-knappen på forsiden på www.lillehammerkfk.no.
Har du spørsmål? Send en mail til daglig leder på dagligleder@lkfk.no, eller ring 97979020.

For jentene født i 2016 blir det treninger fra neste uke, onsdag 11.mai, og hver onsdag frem til sommerferien. Arena er Stampa nord, banen som ble brukt i går (nærmest Håkons hall), klokka 17-18. Så fort antallet per skole er stort nok, vil vi dele jentene inn i to grupper som følger skolekretsene Hammartun og Nordre Ål.

Velkommen til nye spillere og foreldre – spre ordet hvis du kjenner en 6-åring som vil være med!