Tine Fotballskole 2023 gjennomført!

Runde to av Tine Fotballskole 2023 ble forrige uke gjennomført på Stampesletta.

Hvert år arrangerer LFK og LKFK Tine Fotballskole i to omganger, én rett før sommeren og én rett etter sommeren. Årets augustutgave så ca. 220 barn i aldersklassene 6 år – 12 år samle seg på Stampesletta til fotballskole, hvorav jentene utgjorde 40% av det totale deltakerantallet.

Dagene besto av ulike økter med forskjellige fokusområder hver dag. Dette resulterte i varierte fotballdager preget av mestringsfølelse kombinert med lek, latter og mye moro. Selve øktene ble ledet av dyktige instruktører fra begge klubber som la ned en meget god innsats gjennom hele uka, og klubbene ønsker å takke for samarbeidet! Fotballskolen ble rundet av på fredag med grilling utenfor klubbhuset til LFK i tradisjonens tro – det ble god stemning!

Hovedoppfatningen var at barna trivdes svært godt på tross av én dag med regn og andre dager med mye varme. Vi håper fotballskolen sto til barnas forventninger, og vi håper vi sees igjen neste år!

Lillehammer Kvinnefotballklubb