Ny daglig leder

Fredrik og Emma er fra 1.august ferdig i sin stilling som daglig leder. Marius Nygaard Elind er ansatt midlertidig i perioden 01.08.23-01.02.24 og vil ha en 100% stilling.

Marius er 25 år fra Nøtterøy i Vestfold og er akkurat ferdigutdannet i Sports Management. Han har jobbet med Bambusacup og har erfaring i klubben. Han gleder seg til å møte alle de dyktige menneskene som er engasjert i klubben og sammen skal det sikres en solid daglig drift forankret i klubbens verdier: fotballglede, nytenkning, stolthet og lagånd. Marius takker for tilliten og ser frem til å arbeide med fusjonen og den daglige driften av LKFK.

Styreleder Sigurd Tremoen er veldig fornøyd med å ansette Marius som ny daglig leder, samtidig vil han takke Emma og Fredrik for et veldig godt samarbeid og ønske dem lykke til videre.