Medlems- og aktivitetsavgift

Nå er medlemsavgift og aktivitetsavgiften sendt ut.

På sist styremøtet ble det bestemt å øke trenings/aktivitetsavgiften på alle årganger med 10%. Klubben har ikke hatt økning på trenings/aktivitetsavgiftene de siste to sesongene. Det har også vært en prisøkning i samfunnet som gjør at det er dyrere å drifte en fotballklubb.

Det er nå også mulighet for å dele opp betalingen når du skal betale trenings/aktivitetsavgiften.  Når du trykker på linken som er sendt ut og skal velge betalingsmåte , velger du faktura om du ønsker å dele opp betalingen. Medlemskontingenten må betales i sin helhet før sesongen for at medlemskapet i klubben skal være gyldig.

Du vil kunne motta purringer om du deler opp betalingen, men se bort fra disse så lenge beløpet innbetales gradvis og innen sesongen er ferdig.

Dersom du ikke har mottatt faktura, men ønsker å være medlem må du varsle daglig leder på mail: dagligleder@lkfk.no. Ønsker du å være støttemedlem så koster det 100 kr.