LKFK J15 i regionspill i 2024!

Gårsdagens seier mot Harestua IL sikret kvalifisering for regionsspill for J15 i 2024-sesongen.

Lillehammer Kvinnefotballklubbs J15 er kvalifisert til regionsspill i 2024.

Gårsdagens kvalifiseringskamp mot Harestua så lenge ut til å ende 0 – 0, men takket være en sen scoring av Henrikke F. Koen vippet kampen i vår favør og endte til slutt 1-0. Seieren  betyr at LKFK J15 står med ni poeng av ni mulige på de første tre kvalifiseringskampene, og er med det sikret kvalifisering til regionsspill neste år. Kvalifiseringen kroner en fin sesong for 2009-jentene, og vi er svært spente på fortsettelsen i 2024. Klubben gratulerer spillere, støtteapparat og andre sentrale personer rundt laget med gode prestasjoner denne høsten!

Siste kamp i kvalifiseringen mot Elverum spilles førstkommende søndag 03. desember i Raufoss Storhall kl. 12:00.

Lillehammer Kvinnefotballklubb