Flere LKFK-jenter tatt ut på kretslag!

Representanter fra LKFK jenter f. 2010. F.v.: Mille Linn, Sara V. Nielsen, Sofie B. Dam, Mari Flø, Kristiane Tyrom og Ingrid Vaaler-Oudenstad.

Det gror godt i Lillehammer Kvinnefotballklubb om dagen.

Hele 17 jenter fra kullene LKFK 2008, 2009 og 2010 er tatt ut på kretslaget til Indre Østland Fotballkrets denne høsten. Det er flest fra samme lag i hele fotballkretsen!

Vi registrerer at det gror godt i rekkene i LKFK for tiden, og vi er superstolte av jentene som skal representere klubben i kretslagssammenheng denne høsten. Noen av jentene skal i aksjon allerede nå til helgen på kretslagsturnering på Hamar.

Kampoppsettet til cupen finner du her: https://www.profixio.com/app/torshov-sport-elite-jente-cup-2023/categories

Representanter fra LKFK jenter f. 2008. F.v: Henriette H. Lie, Bertine Scheie, Minda Haave-Langrekken og Hedda Flø. Leah Tofthagen er også tatt ut, men var ikke tilstede på bildet.

Stolt fotballhilsen fra Stampesletta // Lillehammer Kvinnefotballklubb