Vellykket årsmøte!

Årsmøtet ble gjennomført 20.2 uten dramatikk. Tom Erik ble gjenvalgt som leder, og Trond Hårberg valgt inn som sportslig leder etter å ha vært konstituert sportslig leder forrige sesong. Det ble også delt ut Erik Rolstads minnepokal til Svein Aakernes.

Det var godt oppmøte på årsmøtet, spesielt fra våre junior- og seniorspillere. Tom Erik ledet årsmøtet, som godkjente styrets årsberetning, budsjett for sesongen 2014 og sportsutvalgets forslag til sportslig utviklingsplan for kommende sesong.

Årsmøtet godkjente også styrets forslag om å tilsette en administrativ ressurs for å avlaste de tillitsvalgte, og styrets forslag til ny logo for klubben.

Svein Aakernes ble årets vinner av Erik Rolstads minnepokal, som deles ut hvert år på årsmøtet til en person som har gjort en ekstra innsats for klubben som frivillig. Vi gratulerer!