Velkommen til Tine fotballskole

I mer enn 20 år har vi sammen med LFK arrangert fotballskoler på sommeren, og 2023 blir intet unntak.

Vi har sammen med vår gode nabo, LFK, en lang tradisjon for å avholde fotballskoler. Vi har holdt det gående i mer enn 20 år, og vi har ingen ambisjoner om å gi oss. Den første uken etter skoleslutt i juni, og den siste uken før skolestart i august, blir det igjen fotballskoler. Som vanlig arrangerer vi fotballskoler under Tine sin paraply.

I fjor var ca. 200 barn med i juni og i august, og vi takker ydmykt for den tilliten som blir oss til del. Vi satser på trygge rammer også i år, hvor fotballgleden skal stå i sentrum. Tine Fotballskole er åpen for gutter og jenter i alderen 6 til 12 år.

Instruktører vil som vanlig være spillere i fra begge klubbers ungdomsavdelinger, ispedd voksne personer med et overordnet oppsyn.

All nødvendig informasjon finnes på våre websider, hvor du også melder deg på:

Info og påmelding. Alternativt klikker du rett inn her:  Påmelding Tine Fotballskole 2023

Vi håper å se mange barn på Stampa i juni og i august.