Vegard Vikøren inn som trener for a-laget

Tidligere i sommer ble det klart at Vetle Nerem avsluttet sitt trenerengasjement på a-laget.
I etterkant er det jobbet med å finne hans etterfølger. Vegard Vikøren blir ny hovedtrener på a-laget ut sesongen. Vegard har denne sesongen trent utviklingsgruppa/4.divisjonslaget og er kjent med mange av spillerne fra aldersbestemte lag i klubben.

Vikøren selv sier at han gleder seg til å ta over et rekordungt a-lag med en snittalder på 16,5-17 år.
– Med den snittalderen i 2.divisjon, så blir fokuset på utvikling, skape gode opplevelser og å trene inn spillestil til 2023-sesongen. Vi har trua på bedre poengfangst i høst, selv om det ikke vil være fokus. Vi kommer til å ha et langsiktig blikk, der målet er å skape ei fin gruppe der alle trives med å spille fotball.

Han sier samtidig at han håper mange tar turen til Stampa for å følge utviklingen til a-laget i høst og ønsker nye spillere velkommen på trening!