Trenerstillinger i LKFK

Lillehammer Kvinnefotballklubb skal for sesongen 2023 ansette trenere til alle våre ungdomslag og til våre seniorlag. Vi har sesongen 2022 hatt lag som har spilt på alle nivåer i ungdomsfotballen. Våre seniorlag spilte i sesongen 2022 i 2. divisjon og 4. divisjon. Begge seniorlagene rykket ned, og vi ønsker også å rigge oss for et godt seniortilbud i 2023.

I vår sportsplan har vi uttrykt en overordnet misjon, som lyder som følger:

LKFK ønsker å være en klubb som skal utvikle flest mulig jenter til å nå sitt potensial.

For å oppfylle våre ambisjoner ønsker vi derfor trenere som innehar noen eller flere av følgende kvalifikasjoner og egenskaper:

• I gang med, eller gjennomført noen eller flere av NFF sine trenerkurs. Spillererfaring kan kompensere for mangel på trenerkurs ved ansettelse.
  • Villig til å være en del av et fellesskap med trenere, spillere og foresatte som jobber aktivt sammen for å oppnå spillerne og lagets mål.
  • Evne til å se alle og en positiv grunnholdning til menneskene du skal lede.

Godtgjørelse og utstyrspakke etter avtale.

Hvis du tror du kan være med og hjelpe våre spillere med å oppnå sine ambisjoner, så ber vi om søknad innen onsdag 16. november til sportsligleder@lkfk.no. Kontakt gjerne sportslig leder Henrik Wangberg på nevnte mail, eller på 406 08 495 – ved spørsmål eller ved ønske om en prat.