Tid for nye utfordringer

Klubbens daglige leder har valgt å si opp sin stilling til fordel for ny jobb og ønsker å si noen ord til klubben på bakgrunn av dette:

– Jeg har tatt en veldig vemodig avgjørelse etter godt over 5 år som daglig leder i LKFK, og det er å bytte jobb på nyåret. Jeg har hatt kjempefine år i LKFK, og både lært veldig masse og blitt kjent med mange fantastiske personer. LKFK er en så god klubb å være en del av på alle måter og det er bestandig mye spennende som skjer, og dagene er varierte og innholdsrike. Grunnen til at jeg nå velger å gå for nye utfordringer på jobbfronten er at det i perioder kan være litt «ensomt» å være eneste ansatt og har ønsket meg et større arbeidsmiljø å være en del av. Det vil jeg få hos min nye arbeidsgiver, som blir Rubic.

Og ikke minst:

– Jeg vil få benytte sjansen til å få takke alle jeg har fått lære av og bli kjent med gjennom alle disse årene og takke for all den fantastiske innsatsen de frivillige og engasjerte i LKFK legger ned. Dere imponerer hver eneste dag! Det er folka i klubben som har gjort jobbhverdagen min så fin, og det er jeg veldig takknemlig for.

For styret betyr det:

– Det er alltid trist når noen velger å slutte, men samtidig har jeg stor forståelse og respekt for at man søker nye utfordringer, sier styreleder Sigurd Tremoen. Klubben har vært heldig og fått «låne» Åse i mange år. Hun har gjort en veldig solid jobb. Åse er en ryddig og ordentlig person, og veldig dyktig i møte med andre mennesker.

Styret arbeider nå med å finne en erstatter for Åse. I første omgang vil det være aktuelt med et midlertidig engasjement inntil det er avklart om vi skal danne en ny klubb sammen med LFK eller ikke.