– Stortrives med gutta!

Sarah Lunn Strandli har i høst meldt overgang til G14, og tatt fatt på nye utfordringer for å bli en bedre spiller.

Etter å ha hospitert med gutta på samme alder en periode bestemte Sarah seg i sommer for at hun vil melde overgang å bli en del av G14 i Lillehammer Fotballklubb for fullt. Dette er et resultat av godt samarbeid mellom klubbene om spillerutvikling. Overgangen har hun taklet strålende, og hun har dette å si om den første tiden:

– Jeg har blitt tatt veldig godt i mot av både både gutta og trenerne. Det er høyt nivå på øktene og jeg får kjørt meg skikkelig. Hun forteller at hun stortrives så langt og håper det hjelper henne på veien til å bli en bedre fotballspiller. For det er utvikle seg som spiller som er målet for Sarah.

– Tempoet og aggressiviteten i spillet er det jeg merker størst forskjell på i forhold til jentelaget, forteller hun.

Hun har fortsatt god kontakt med J14, og er jevnlig innom på trening der.

Vi ønsker Sarah lykke til!