Rubic LagetMitt

LagetMitt er appen og programmet LKFK bruker til å organisere lagene og aktiviteten. I appen ligger alle spillere og personer i støtteapparatet på hvert lag registrert.
Spillere kan finne oversikt over alle kamper og treninger, melde seg på eller melde forfall til trening og trenere og lagledere kan enkelt sende ut informasjon til alle på en gang.

Spesielt nå i koronaperioden er det viktig at oppmøte på trening registreres i god tid i appen, så vi vet hvem som har deltatt på trening om vi havner i en situasjon der smittesporing blir nødvendig.

Har du spørsmål om funksjoner i appen, finner du en stor oversikt og fine beskrivelser HER eller du kan kontakte klubben for bistand.

For barnefotballen ligger hele banefordelingen inne i LagetMitt, både trening og kamper. Lokasjon og tidspunkt for lagenes aktiviteter legges inn av felles banefordelingsressurs for klubbene LFK, LKFK og Søre Ål.

Har du behov for å flytte en kamp, kan banefordeler kontaktes på e-post booking.grendebaner@hotmail.com.
Viktig! Sjekk ledige tidspunkter på bane og om motstander kan stille på nytt tidspunkt før du kontakter banefordeler for flytting av tidspunkt.

Skal du booke treningskamp?
Barnefotball: For å arrangere treningskamp på hjemmebane, kan enten egen treningstid benyttes eller du kan booke tid på en bane som er ledig.
Sjekk banefordelingen i linken nedenfor når det er ledig tid.
Bestilling av banetid, sendes banefordeler på booking.grendebaner@hotmail.com – som legger inn bestilt tid i LagetMitt.

Banefordeling i barnefotballen

Her finner du oversikt over all aktivitet på grendebanene i Lillehammer.