Sommerhilsen fra Lillehammer KFK

Lillehammer KFK vil ønske alle en riktig god sommer!

Det er snart ferietid for de fleste og noen har kanskje allerede gått ut i ferie. Klubben går inn i sommeren med full aktivitet for alle lag etter gjenåpning trinn 3 og ser fram til en høstsesong med seriekamper for alle fra J6 til senior. Vi har kommet oss gjennom en ny sesong med mye usikkerhet, men håper nå at vi kan se mot en tilnærmet normal høstsesong med mye fotballglede.

Gjennom våren har et nytt styre og sportslig ledelse jobbet godt med flere saker. Arbeidet med fotballhall har vært en stor del av dette. En fotballhall vil bety mye for mange barn, unge og voksne i Lillehammer og vil løfte fotballen i kommunen. I disse dager ønsker kommunen tilbakemelding på hva folk i Lillehammer tenker om en fotballhall på Stampesletta. Vi ønsker at fotballmiljøet skal bli hørt, så vi oppfordrer alle til å laste ned appen «Gi mening» og bruke sin stemme.

LKFK ønsker at flest mulig skal få muligheten til å spille fotball i Lillehammer. Rekruttering og inkludering har derfor vært høyt oppe på agendaen denne våren. Vi har arrangert flere rekrutteringsdager og jobbet litt ekstra for å nå ut til de vi vanligvis ikke når. Dette har resultert i at vi har meldt på flere lag i barnefotballen til høstsesongen.

Vi ser frem til en høstsesong som vi håper blir normal for alle, der vi igjen skal arrangere Santander 3v3-ligaen, etterlengtet deltakelse på turneringer og det vi håper kan bli en minneverdig sesongavslutning. Vi vil fortsette arbeidet med blant annet kvalitetsklubb, ungdomsutvalg, marked, fotballfond og legge et godt grunnlag for samarbeid med naboklubbene.

Før vi tar sommerferie vil vi si tusen takk til alle som har bidratt til at vi har kunnet opprettholde aktiviteten gjennom det siste året. Vi opplever stor velvilje og engasjement blant støtteapparat, ressurspersoner og samarbeidspartnere, noe som gjør det givende å være en del av klubben.

I løpet av sommeren går Åse ut i barselpermisjon og vi ønsker Ida velkommen inn i sitt andre vikariat i klubben.

Vi ønsker alle en riktig god sommer!

Med sporty hilsen
styret og administrasjonen i LKFK