Sesongavslutningen 2018

Søndag 11. november var hele klubben samlet for felles sesongavslutning, og det ble en vellykka kveld!

Styreleder Viviann innledet kvelden sammen med daglig leder Åse, før alle sammen fikk forsyne seg av det store tacobordet. 320 personer som sammen skal spise taco kan kanskje høres kaotisk ut, men med gode medhjelpere og god køkultur flyter serveringen upåklagelig.

Neste punkt på programmet var utdeling av Årets Fair Play-priser til en spiller per lag i ungdoms- og seniorfotballen. Sportslig leder Haakon og spillerutvikler Tord tok oss gjennom prisutdelingene.
Årets vinnere av Fair Play-prisen ble:

J13: Selma Rambæk Sletmoen
J14: Maria Toftaker
J15: Vilde Wessel Finstad
J17: Sanna Sylliåsen
Rekrutt: Trine Mæhlum
A-lag: Øyfrid Sørumshaugen

A-laget har en egen utmerkelse gitt av Gullsmed Eilif Engen. Tittelen “Årets spiller” går til den spilleren som spillergruppa velger ut på bakgrunn av fremgang, sosiale ferdigheter og gode lagspilleregenskaper. Spilleren som fikk årets utmerkelse var a-lagets eminente keeper, Beate Engeli. Hun har vært stabil, tatt gode steg, vært en trygghet å ha bakerst, leverer på trening og kamp og er viktig for resten av lagets utvikling.

Vi gratulerer alle prisvinnerne!

J14 fikk utdelt sine velfortjente diplomer for årets kretsmesterskap. Hele 32 spillere ble kåret til kretsmestere og det er et imponerende antall!
Vi gratulerer J14-årgangen og deres støtteapparat med prestasjonen og lagseieren.

Sanna og Juliane fra a-laget hadde laget en veldig artig og variert quiz, og det var stort engasjement i salen. Vinnerne vant både heder og ære og en pose med Twist.

Kvelden ble avsluttet med loddtrekning, og den ble ledet av Tonje, Mette og Trine fra rekruttlaget. Mange heldige vinnere kunne gå hjem med premie i hånda.

Vi takker for en kjempefin kveld, og takker for innsatsen alle legger ned for LKFK. Spillere, trenere, lagledere, annet støtteapparat, styret, sportslig apparat og gode medhjelpere!