Sesongavslutning for hele LKFK

Søndag 10.november var det rigget klart til sesongavslutning for hele klubben på Lillehammer vgs avd. sør

En vellykket kveld med nesten alle lag i LKFK til stede. I tradisjon tro ble det taco til alle, utdelinger av ulike priser og kahoot.

Vi startet kvelden med taco, mens vi ventet på at J2004 og J2003 skulle komme etter å ha spilt finale i Otta Cup. Serveringen var godt organisert av gode hjelpere og selv om vi var hele 300 på avslutningen så gikk køorndingen som smurt.

Videre i programmet ble det snakket litt om sesongen 2019 for både barne-, ungdoms- og seniorfotballen og viktigheten av den jobben trenere og lagledere gjør. Kvalitetsklubbsertifiseringen ble snakket om og Jens fikk en vel fortjent blomst for den jobben han har gjort som kvalitetsklubbansvarlig. Han forklarte kort om prosessen vi har gått gjennom for å nå nivå 1 og at vi, for å forsikre oss om at den jobben som er startet ikke stopper,skal jobbe videre mot nivå 2.

Videre ble det presentasjon av vår nye klubbsang! Den finner du på både youtube og spotify under “LKFK-sangen”

Så var det klart for årets utdelinger av “årets fair play-spiller” og nytt av året – “årets lagspiller” på alle ungdomslagene og senior, og for “årets spiller” på A-laget.

Årets Fair Play-spiller:

J13: Ada Lomsdal
J14: Ida Engen Kleiven
J15: Gina Lein Kjølgård
J17: Camilla Renolen
Rekrutt: Ingunn Tofthagen
A-lag: Astri Runde

Årets Lagspiller:

J13: Andrea Aas Mykland
J14: Kathrine Lien
J15: Mari Hauer Aalberg
J17: Mina Haug-Stebergløkken
Rekrutt: Frida Hole
A-lag: Vilma Søbye Tollefsrud

A-laget har en egen utmerkelse gitt av Gullsmed Eilif Engen. Tittelen “Årets spiller” går til den spilleren som spillergruppa velger ut på bakgrunn av fremgang, sosiale ferdigheter og gode lagspilleregenskaper. Spilleren som fikk årets utmerkelse var a-lagets Ragnhild Haukåen. Hun har i løpet av kort tid etablert seg som en bunnsolid spiller som alltid leverer gode prestasjoner. Med sitt fokus og innsats på trening er hun med å skape en solid treningskultur på A-laget. Med sine kvaliteter defensivt og ikke minst offensivt, har Ragnhild vært en viktig brikke for å løfte det sportslige nivået til A-laget.

Vi gratulerer alle prisvinnerne!

Kvelden ble avsluttet med engasjerende kahoot av rekrutt, loddtrekning med premier fra Sport 1 Strandtorget, Kiwi, Sparebank 1 Gudbrandsdalen og Strandtorget. Det ble også delt ut reflekser til alle gitt av Trygg Trafikk, for at jentene skal være godt synlige i mørket på vei hjem og resten av vinteren.

Vi takker for en kjempefin kveld, og takker for innsatsen alle legger ned for LKFK. Spillere, trenere, lagledere, annet støtteapparat, styret, sportslig apparat og gode medhjelpere! Vi gleder oss til ett nytt år og en ny sesong i 2020!