Selma på skyggelandslag

Forrige uke ble uttakene til Equinor Talentleir for J14 og J15 lagt ut, og der finner vi LKFK-spiller Selma Lie. Det er ikke første gangen Selma blir tatt ut til talentsamling, hun har deltatt på to samlinger tidligere.

Målet med samlingene er å at spillerne skal få nye erfaringer og referanser, og få kjenne på hvor lista ligger nasjonalt slik at de kan fortsette å utvikle seg i hverdagen. Selma er tatt ut på skyggelandslaget til J15, og har følgende kommentar til uttaket:

“Jeg er fornøyd med å bli tatt ut til skyggelandslaget, og jeg gleder meg veldig til samlingen. Det er har vært veldig gøy på de to samlingene jeg har vært på tidligere, og jeg ser fram til denne også. Det er gøy å hente enda flere nasjonale referanser, og ta med læring tilbake til hverdagen her i klubb”.

Vi gratulerer så mye med uttaket og ønsker Selma lykke til på talentsamling! En flott ambassadør for Lillehammer.

Uttaket finner du her.