Santander 3v3-ligaen på Lillehammer i oktober

2.oktober arrangerer vi igjen Santander 3v3-ligaen på Stampesletta!

2.oktober 2021 arrangerer vi igjen Santander 3v3-ligaen på Lillehammer. Stampesletta fylles med 3er baner som gutter og jenter 6-10år vil spille kamper på gjennom hele dagen.3v3 er en spillform som er både morsom og lærerik, der alle spillerne får mange ballberøringer og det scores mange mål. De fleste deltagerne får oppleve gleden ved å score og dette bidrar til økt mestringsfølelse og fotballglede! Påmeldingen er åpen, så det er mulig å melde på lag her.

Vi vil også i år benytte klubbens klubbdommere til dommere på turneringen. En fin treningsmulighet for de som ønsker å dømme litt ekstra utover de vanlige seriekampene gjennom høsten. Dommerpåmeldingen er allerede åpen, så her er det mulig å melde seg allerede nå. Dommerpåmeldingen finner dere her.

I år håper vi å kunne arrangere i litt større skala enn i 2020. Det vil bety at vi også trenger flere til å bidra på dugnad gjennom dagen. Vi håper alle som var med i fjor ønsker å bidra også i år, i tillegg til flere nye. Dugnadsvaktene kommer vi tilbake til litt nærmere.

I fjor var vi veldig heldige med været og vi krysser fingrene for en like fin dag i 2021!

Se film fra fjorårets Santander 3v3-liga på Lillehammer her