Ny sportslig ledelse på plass

Trioen Anita Rapp-Ødegaard, Haakon Engen og Petter Myrvold er det nye sportslige teamet i LKFK.

Gode fotballvenner!

Klubben har herved gleden av å presentere ny sportslig ledelse av klubben vår. Vi etablerer nå en modell hvor den sportslige lederfunksjonen ivaretas av et team bestående av tre personer. Anita Rapp-Ødegaard vil lede teamet og ha et særlig ansvar for barnefotballen. Haakon Engen vil følge opp og være kontaktperson for ungdomsfotballen (J13-J15), mens Petter Myrvold vil ha tilsvarende rolle for J17-senior.
– Jeg ser veldig frem til å bidra i LKFK. Jeg hadde selv mange verdifulle år som ung fotballspiller her, og gleder meg til nå å kunne gi litt tilbake. Det blir spennende å jobbe i et sportslig team på den måten vi legger opp til, sammen med to dyktige karer med god innsikt i klubbens virke, sier Anita.

Sammen med spillerutvikler Tord Strømme vil de ha ansvaret for drift og utvikling av det sportslige arbeidet i LKFK. Mer informasjon vil bli gitt på et felles trenerforum for barn, ungdom og senior torsdag 13. august.

– På vegne av styret vil jeg takke og uttrykke stor tilfredshet med at disse tre har sagt ja til å lede det sportslige arbeidet i klubben fremover, sier styreleder Sigurd Tremoen.

Vi gleder oss til fortsettelsen! 🙂