Ny sesong med allidrett

Hver mandag kl 17-18 har allidrettsgruppa trening, hovedsakelig i gymsalen på Nordre Ål skole. Allidrett er åpent for alle gutter og jenter i alderen 6-12 år, uansett om man er medlem av LKFK eller ikke. For medlemmer av LKFK er tilbudet gratis, mens det for ikke-medlemmer koster 300kr for hele sesongen. Fritidskortet kan brukes på dette.

Nye deltakere må registrere seg i dette skjemaet. De som registrerer seg blir lagt inn i medlemssystemet og vil kunne benytte appen “Laget Mitt” av Rubic for å følge med på treningene framover og registrere oppmøte/eller ikke. Gjennom registreringen får vi også kontaktinfo til foreldre, sånn at vi kan ta kontakt hvis det skulle være nødvendig.

Informasjon vil også kommer på facebookgruppen “LKFK-Allidrett

Aktivitetene vil variere fra mandag til mandag, så følg med på appen og facebookgruppen for info uke til uke.