LKFK fortsetter med Adidas på brystet og Sport1 Strandtorget i ryggen

Kvalitet, tilgjengelighet og service er viktig for oss i en utstyrsavtale. Derfor er vi svært stolte av å kunne meddele at ny avtale med Sport1 Strandtorget og Adidas nå er på plass for neste sesong! Vi fortsetter med samme forhandler og samme merke som tidligere. Det vil si at LKFK-jentene blir å se i den fine Adidasdrakta også fremover.

Nytt i år er en kickback-avtale, som gjør at klubben får igjen penger av det medlemmene handler på Sport1 Strandtorget. Er du ikke medlem i Sport1 kundeklubb og LKFKs klubbavtale, bør du absolutt bli det nå. Registrér deg i kassa hver gang du handler, det er vinn-vinn for både deg og klubben. Du får oversikt over alle dine kjøp når du logger inn og klubben får mer midler til aktiviteter til medlemmene våre.

Innmelding gjør du enkelt ved å benytte følgende QR-kode:

Eller link: https://sport1.no/klubbavtale/?a=37000764#/

Ta turen til Sport1 Strandtorget for en trivelig handel!