Kretslagsaktivitet godt i gang med LKFK-jenter på banen!

For litt over en uke siden spilte søstrene Lunn Strandli kamp for hvert sitt kretslag. Stella sin første og Sarah sin siste. Både J2006 og J2009 hadde kamphelg med flere LKFK-jenter i aksjon i tillegg til søstrene.

Sarah spilte sin siste kretskamp for J2006 denne helgen, som eneste spiller fra LKFK på den årgangen. For kommende sesong har Sarah tatt steget opp i A-lagsstallen, som den nest yngste på laget. A-laget rykket opp etter forrige sesong og vi gleder oss til å følge A-laget og Sarah i en spennende sesong i 2.divisjon.

Stella derimot spilte sin første kretskamp for J2009. I tillegg til Stella var også Ane Hammarstedt og Helene Lunde en del av kamptroppen til Indre Østland sitt J2009 kretslag som spilte kamp mot Akershus. Kampen endte dessverre i et knepent 2-3 tap, men for denne gjengen vil det garantert komme flere kamper i tiden framover.
Som en del av treningstroppen finner vi også ytterligere 3 LKFK-jenter, Selma Stranda Kvåle, Henny Klinge og Maria Seielstad, som vi satser på at vi snart får se i aksjon på banen i en kretslagskamp.

Kretslaget J2006                                                LKFK-jentene i treningstroppen til J2009