Dugnader

Dugnader er artig, lærerikt, litt slitsomt, men aller mest moro fordi man får jobbe sammen med andre medlemmer i klubben og bli kjent med nye mennesker. LKFK har hvert år dugnader på Birkenarrangementene og Lillehammer Cup, samt et par salgsdugnader.

Salgsdugnader
Vår: Vaskekort i samarbeid med Circle K. Hver spiller f.o.m. 9 år får utdelt 4 vaskekort til en verdi av 299 kroner, som selges til 200 kroner pr. stk. Faktura for kortene utstedes av klubben i etterkant av utlevering.
Høst/vinter: LKFKs egen julekalender. Hver spiller får utdelt 10 kalendere til en verdi av 50 kroner. Faktura for kalenderne utstedes av klubben i etterkant av utlevering.

Birken-dugnader
LKFK får tildelt et antall dugnadstimer under ski-, løp- og sykkelbirken. Birkebeinerrennet (mars) bemannes hovedsaklig av seniorlag og ved behov J17, Birkebeinerløpet (juni) bemannes hovedsaklig av J17 og J15 og Birkebeinerrittet (august) bemannes av J14 og J13.
I mangel på dugnadsansvarlig i klubben koordineres vaktene av daglig leder, men vaktlista fylles opp med mannskap av lagleder eller dugnadsansvarlig på aktuelle årganger.

Lillehammer Cup
Hvert år arrangeres Lillehammer Cup i samarbeid med Lillehammer Fotballklubb. Foreldre/foresatte fra J12 til senior deltar på denne dugnaden.
Ansvarlig: Alexander Lien.