Klubben samla på sesongavslutning

Det er viktig å ha noen felles møtepunkter i klubben som samler alle. Fra J6 til seniorlagene. Sesongavslutningen er en sånn anledning der klubben er samlet og skaper minner sammen.

Søndag 13. november var spillere og støtteapparat fra hele klubben samlet for sesongavslutning på tradisjonelt vis. Tacoen stod og ventet da dørene ble åpnet og programmet var i kjent stil.

Etter servering av taco, åpnet Kulturhjerte programmet fra scena. Vi er veldig takknemlige for at de ville komme og tilbringe hele ettermiddagen med oss. Klubbens samarbeid med Kulturhjerte viser hvordan ulike organisasjoner kan dele de samme verdiene og lære av hverandre. De fortalte om viktigheten av å jobbe som et lag og støtte alle i gruppa, akkurat som vi gjør i fotballen.

Noe som også hører med under sesongavslutning er å hedre spillere og frivillige som har utmerket seg på en positiv måte gjennom sesongen som har gått.

Årets Fair Play-spiller 2022
J13: Henny Kielland Klinge
J14: Hedda Flø
J15: Andrea Aas Mykland og Helle Wessel Finstad
Senior K4: Julie Karin Josdal
Senior K2: Ida Sagdalen

Årets Lagspiller 2022
J13: Sofie Lomsdal
J14: Hedda Flø
J15: Mari Sanne Nordeng
Senior K4: Mathilde Dvergedal
Senior K2: Sofie Nordset Horn

Årets a-lagsspiller (kåret av trenerteam)
Indrid Rånnerud

I lys av Frivilighetens år 2022, ble det delt ut en ekstra pris i år; Frivillighetsprisen. Denne gikk til en frivillig person som gjennom flere år har bidratt i ulike roller i klubben, legger ned en beundringsverdig innsats og skaper en trygghet i spillergruppa hun er lagleder for. Det var en glede å kunne hedre Tonje Storhaugen Mathisen for sin gode innsats for klubben.
I tillegg fikk alle trenere, lagledere og andre ressurspersoner som var tilstede trampeklapp fra spillerne for sin viktige innsats for lag og klubb.

Erik Rolstads minnepokal ble i år delt ut til Petter Myrvold, en ildsjel som særlig har engasjert seg i sportslig utvalg og ledelse gjennom flere år, har mange år bak seg i trenertrøya og er engasjert i prosessen som pågår rundt mulig sammenslåing med LFK. Han er alltid positiv til å bidra og har gjort både små og store oppgaver rundt A-laget de siste årene.

Vi takker for en fin ettermiddag og for at medlemmene gjør klubben til et fint sted å være!