Første uka av Tine Fotballskole er gjennomført

Omkring 200 barn har kost seg med fotballaktiviteter ei hel uke på en stort sett solfylt Stampa.

Barn fra hele Lillehammer i alderen 6-12 år har vært samlet til den første av to fotballskoleuker som vi arrangerer i samarbeid med Lillehammer Fotballklubb. Med ulike temaer og fokus daglig har de fått prøve seg på mange varierte aktiviteter. Og innsats og fotballglede har det ikke vært mangel på! Det er veldig givende for oss som klubber å samle så mange fotballinteresserte barn på fotballskole. Instruktørene under fotballskolen var ungdomsspillere fra begge klubber, som i forkant hadde vært på samling både for trenerkurs og erfaringsutveksling. Med flere erfarne som har vært med tidligere, er det viktig å dele erfaringer og tips med de som er instruktører for første gang. Instruktørene tok utfordringer på strak arm, og de fleste opplevde hele skalaen i løpet av uka – fra blod, svette og tårer til glede, latter og jubel.

Tradisjonen tro avsluttet vi uke med grilling og is, noe som blir godt mottatt av deltakerne.

Uke 32 smeller det igjen, og vi avslutter skoleferien på beste vis med ny fotballskoleuke.
Det er noen få ledige plasser igjen, så meld på ditt barn her: