Et skinnende samarbeid

En tur innom Holms Bilpleie i Moavegen er alltid en hyggelig opplevelse! Bilpleie og bilglass er det de kan best, men de vet også å bidra inn mot lokalidretten.

Hos Arnt Henning og gjengen på Holms virker stemningen alltid å være god. Det er med stolthet vi kan meddele at de er en av samarbeidspartnerne som villig er med oss på laget videre. De sørger for sårt trengt skjønnhetspleie til vår kjære minibuss regelmessig, og har et ekstra bidrag inn mot a-laget vårt. Det er også fordeler å hente for deg som medlem gjennom vårt samarbeid. Ikke glemt blant annet at det er de som bør skifte ruta di om du får steinsprut – det gir kroner i kassa tilbake til klubben. De kan gjøre bilen din skinnende ren, eller det meste annet innen lakk, solfilm, glass og bilpleie.

Her er våre medlemsfordeler hos Holms Bilpleie/Riis Bilglass:

Oppgi koden 12445 og klubben får 500 kroner i kickback ved ruteskift!
– 10 % rabatt på bilpleie og solfilm
– 100 % rabatt på vindusviskere ved skift, 40 % rabatt ved reparasjon