Endelig felles sesongavslutning igjen!

Mandag kveld samlet vi nesten hele klubben til felles sesongavslutning på Lillehammer Videregående sør. Totalt sett var det litt over 300 spillere, trenere og lagledere fra J7 til senior som deltok på sesongavslutningen der vi fikk feiret en tilnærmet normal høstsesong for alle lag og mye bra aktivitet i klubben denne sesongen.
Det har vært god rekruttering og bra aktivitet i barnefotballen, bra utvikling og aktivitet i ungdomsfotballen og ikke minst har det vært en god sesong for A-laget som ble kretsmestere i 3.divisjon og klarte målet om opprykk til 2.divisjon!  Tradisjonen tro ble det taco-buffet fra Paa Bordet, kahoot av A-laget, loddtrekning og en kort oppsummering av sesongen i klubben med blant annet Årets Kvalitetsklubb i kretsen. Det ble også gjennomført utdeling av Årest fair play-spiller og Årets Lagspiller til ungdoms- og seniorlagene, Årets spiller til A-laget og Erik Rolstads minnepokal. I tillegg ble det servert veldig god marsipankake for feire opprykket, fra Granum Bakeri.

Det ble en veldig fin kveld og det var utrolig gøy å kunne invitere til felles sesongavslutning for hele klubben igjen!
Tusen takk til alle som bidro med rigging, gjennomføring og ryddig fra styret, sportlig ledelse, J15 og andre!

Nå venter en velfortjent pause for de fleste lagene før vi retter blikket mot en spennende 2023-sesong.
Neste års J17 og J15 skal først gjennom en kvalik, før de kan ta en fortjent pause.

Årets fair play-spiller:
J13 – Leah Tofthagen
J14 – Nora Waalen
J15 – Andrea Aas Mykland
J17 – Ida Engen Kleiven
Rekrutt – Vilde Eliassen
A-laget – Idun Stebergløkken Meren

Årets lagspiller:
J13 – Sanna Rud Bendiksen
J14 – Helle Wessel Finstad
J15 – Maria Håvemoen
J17 – Leah Rød
Rekrutt – Kristin Monshaugen (ikke til stede)
A-laget – Ingrid Baardvik

Årets spiller – A-laget – Turid Salbu

Erik Rolstads minnepokal ble delt ut til Mona Rød for lang innsats i klubben på flere områder. Gratulerer! Vel fortjent!