Emma og Fredrik inn i daglig leder-rollen

Foto: GD.no: Les GDs artikkel her.

Klubbens daglige leder, Åse Marita Høitomt, har som kjent valgt å si opp sin stilling til fordel for ny jobb.  Styret kan nå presentere, ikke bare en, men to personer som skal fylle funksjonen etter Åse.  I første omgang vil det være aktuelt med midlertidige engasjement inntil det er avklart om vi skal danne en ny klubb sammen med LFK eller ikke.

De to er Emma Bakke Grande og Fredrik Bratberg. Begge to er studenter ved Høgskolen i Innlandet og vil dele på jobben som daglig leder. Jeg er meget fornøyd med å kunne engasjere disse to personene inn i klubben, sier styreleder Sigurd Tremoen.  De er fremoverlente, har mye kunnskap og engasjement som klubben vil nyte godt av fremover. Fredrik vil ha en 40% stilling og være hovedansvarlig. Emma vil ha en 20% stilling. Dette betyr at de må konsentrere arbeidet om det aller viktigste.

Emma er 21 år og kommer fra Ålesund og studerer Sports management. Hun ser frem til å bli kjent med klubben og alle menneskene i og rundt LKFK.

Fredrik er 22 år  og studerer økonomi og administrasjon. Han tror Emma og han kan utgjøre en god duo. Vi har litt ulike styrker og erfaring, noe jeg tror vil gagne LKFK, sier Fredrik.

Begge to starter opp 1. januar 2023.