Dommere

LKFK arrangerer hver vår klubbdommerkurs for spillere på J13 og alle andre som ønsker å dømme kamper inneværende sesong. Dette er et kurs som er nyttig for alle, om man skal dømme eller ikke. Deltagere på dommerkurset kan sette seg opp på klubbens dommerliste for sesongen.

Dommere som ønsker å ta steget videre til å bli kretsdommere får tilbud om egne kurs og oppfølging gjennom fotballkretsen. Mer informasjon, kontakt LKFK dommeransvarlig; Herman Bostad

Ved spørsmål, kontakt LKFK sin dommeransvarlige; Herman Bostad, dommeransvarlig@lkfk.no

Info om dommere til 3’er, 5’er, 7’er og 9’er

Hjemmelaget har selv ansvaret for å skaffe dommer til sine hjemmekamper. Dette er ofte oppgaven til lagledere.

Fra høsten 2021 ønsker vi å benytte Rubic sitt dommer-system. Her kan dommere melde seg på kamper selv, i tillegg til at lagledere selv kan kontakte dommere som tidligere. Brukerveiledninger på dette ligger vedlagt på denne siden, både for lagledere og for klubbdommerne.

Kretsdommere (9’er og 11’er ungdomsfotball ) finnes i oversikt på kretsens nettsider HER og for klubbdommerne prøver vi nå å bruke dommerfunksjonen i LagetMitt. En oversikt over klubbdommere finner dere under.

For treningskamper i barnefotballen fungerer ikke dommerfunksjonen i LagetMitt, klubbdommeroversikt finnes derfor HER.

Klubbdommeroversikt

Brukerveiledning Lagleder dommerpåmelding

Brukerveiledning Klubbdommer LagetMitt

Oversikt over kontaktpersoner på alle lag finner du her

Vi følger kretsens satser for dommerhonorar.
Barnefotball 3er, 5er, 7er opp til 12 år: 200 kr.
J12 9er: 400 kr.
J13/14 9er og 7er: 450 kr.

Dommerregning barnefotball fra 2021

Lagleder som har lagt ut for dommerhonorar sender refusjonsskjema til klubben hvert halvår.

Spørsmål?

Kontakt dommeransvarlig eller daglig leder:

dommeransvarlig@lkfk.no

dagligleder@lkfk.no

TA GODT VARE PÅ DOMMERNE! Uten dommer – ingen kamp!

Takk for at du er på lag med dommeren!