Årets sommereventyr blir Norway Cup

Sommerturnering er et høydepunkt i sesongen for mange spillere, og det er knyttet stor forventning til denne turen!
Fjorårets situasjon lot oss ikke reise på sommerturnering, men vi håper pipa får ei annen låt denne sommeren.

Etter at vår gode nabo LFK besluttet å reise på Sør Cup i Kristiansand, har klubben kjørt en ny runde internt i både lag, sport og styre og flertallsbeslutningen sier: Norway Cup!
Norway Cup arrangeres 31. juli til 7. august på Ekebergsletta i Oslo. Årets turnering blir arrangert som nasjonal turnering med kun norske lag på bakgrunn av koronapandemien.
Hvilke retningslinjer som gjelder i juli/august vet ingen, så det vil vi følge tett. Lagene som reiser på sommerturnering er ungdomslagene opp til 19 år, og disse vil få mer utfyllende informasjon etter påske.

Det er viktig å understreke at beslutningen gjelder for inneværende år og at klubben ikke har noen andre intensjoner enn å samarbeide med LFK om felles deltakelse på kommende sommerturneringer.