6-åringene inntok Stampa

I helgen gikk Santander 3v3-ligaen av staben på Stampa. Det er tredje gangen vi arrangerer denne turneringen, og denne gangen hadde vi godt selskap av Lillehammer Fotballklubb i arrangørstaben. Grunnet for lav påmelding i de eldste klassene, falt valget på å arrangere denne dagen som en ren turneringsdag for 6-åringene. En av kampdagene som inngår i seriespillet for de aller minste.

Lørdag morgen stod 5 baner og en spent og forventningsfull gjeng klare til å ta i mot 17 lag. Alle lag spilte 3 eller 4 kamper i løpet av dagen. Det ble spilt masse god fotball og vi er imponerte over innsatsen! Etter at siste avspark var tatt for dagen, fikk alle spillerne flotte medaljer fra Santander 3v3 og det var mange brede smil å se blant deltakerne.

Takk til alle som kom og gjorde dagen så fin, til våre flinke klubbdommere og alle som bidro med forberedelser og nedrigg.

Vi gleder oss til neste gang!